[mythtv-users] Full HD MythTV

Dewey Smolka dsmolka at gmail.com
Sun Oct 28 04:50:30 UTC 2007

> And yes we all understood it was a joke, before Milos goes and points
> out the blatantly obvious to us. But it was a poorly-timed,
> too-drawn-out, remarkably unfunny joke at that given the audience as
> mentioned above.

Pre Milosa:

Prepac, ale ver tomu ze vseci na liste nie su z USA, i ked tam byvaju.
Aj prepac ze pisem po slovensky, ale si myslim ze to rozumies.

Je to fakt ze amici nemaju radi pocuvat ze ludi mimo ameriky vedia o
pocitaci alebo ostatne technicke vedia. O vela radsie si myslia ze
mimo ameriky je to len pust.

Je to presne ak si povedal, aj v Prahe, aj Bratislave, aj v Londyne,
aj v New Yorku (aj Chicage, kde som ja).

Pripomeni ma o tomu pribehu o versmirne vojne -- ze americania
vycerpali niekolko milionov vyvolat pero co moze pisat bez gravity.
Rusi mali ten isty problem, tak pouzivali ceruzky.

Ak si nezistil od mojej debilnej slovenciny, ja nie som slovak, ale
amik. Len ze som  na slovensko dlho byval. Ale jsem tiez v Praze
bydlil, jen jsem slabsie v cestine, ti vole.

Som cital ten cely thread, tak si mysim ze si uz dostal aspon zaciatok
odpovedu, co si hladal. Tak sa neboj o tom ze niektory ludi ta
nerozumeju.

Zatial sa maj krasne. Ale jednu vec si poprosim: Daj si pre mna aspon
jeden Kozel (dvanastku, no jiste). To mi strasne chyba.